shuhejsan ;*

Idag har Alexandra varit i stan med min barndomsvän Jasmin :D
Seriöst vi har känt varandra hela livet! Mamma och hennes mamma studerade nämligen tillsammans, och då var dom båda gravida på samma gång, mamma hade haft sin mage en månad längre än henne.
Men dom blev goda vänner och började träffas när det fanns tid över.
Senare föddes vi och så lekte vi tillsammans redan som små bebisar.
Sen har vi fortsatt hålla kontakten tills nu. Man kan säga att vi har känt varandra i 14 år nu. Rätt länge faktist, :O
Först så hämtade hennes moster oss och så skjussade hon oss till stan:)
jätte snällt av henne iallafall så köpte jag en mascara, rouge och en bok :D
Denna boken är såå jävla bra att jag dör, :D
fast har inte börjat läsa den andra boken jag köpte idag. Den kostade 70:-
I stan så gav dom ut en massa kuponger till burger King.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0