måste förbättra mig själv!

Alexandra har gjort något väääldigt dumt !
jo hon har slutat blogga. :O
men nu ska det ske ändringar över detta!!!!!
men nu ska jag iaf berätta lite som hare hänt,
jag har firat jul ;D
eller joo, ca 3 veckor sen hahah(A)
ska lägga upp lite bilder på den snart,
och Alexandra har firat nyår, :D

Tre punkter alex har gjort...;D
* Läst klart en jätte bra bok som heter washington D.C skriven av Meg Cabot.

den var jätte bra den får  ;

     4/5 stjärnor ;D
 * Jag ser mig själv som en jävligt onyttig människa just nu efter julen.
jul = mat, och en massa maaat!
nyår = läsk, massa olika drycker , chips, godis ... e lika med vad ? JOO ; MAT

det känns som om jag bara gått runt och ätit hela tiden hahahahahahah (A)
men inte annars, när det är skola och såå då brukar jag inte vara såååå onyttig. hahah

* Jag har tillbringat sjukt mycke tid me min Sjuka bästavänh emishie ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0