heelluu :)

Lyckades faktist avstå från datan hehe,
jag stack istället in till vardagsrummet och kolla på en sån hejarklacksfilm..
Den var så där, typisk disney film-.
Satte nyss in min lasagne i ugnen, ska dusha nu och se om jag hinner tvätta lite kläder snabbt..
Ha det bäääst! ;)
Juste, Min coach Oliviera skulle komma över idag och lämna Spelet The sims 2 :D
hahah jag hoppas att det funkar!! :D
Seriöst, jag älskar det spelet, när man väl har det så spelar man aldrig, sen när man inte har det saknar man det som fan,  jaaa Typiiskt Alexandra ;) hahahah

see you guys later ;D (L)

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, hittils :D

2010-01-10 @ 17:30:36
URL: http://emishie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0