Haloween :D

Godmorgon folket, :)
Idag är det freeeedaaag :D
Emma kommer snart för att hon ska dusha här xP Dom renoverar hennes badrum .
Iaf, igår kom Emma hem till mig på kvällen.
Först var vi lite på datan sen gick vi och såg på film.
Vi såg på fun with Dick and Jane, den Jim Carrey filmen :)
Den var helt okej på vissa delar dog man av skratt.
När filmen var klar så satt vi i min mysiga soffa och bara fortsatte att snacka.
aav Någon anledning så började jag babbla om hur roligt det hade varit om hon kom till Peru.
Jag vet inte om jag lyckades övertyga henne lite ens, men aja, :)

idag 
Jag ska på läger med kyrkan, idag träffas vi och det är tills på söndag bilder och sådant kommer sen på söndag :D

juste nu är det ju haloween jag önskar alla en lääääskig Haloween, :D
chao (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0