<3

Nu ska jag berätta om tre saker som händer i mitt liv

1. Min pappa kommer nästa vecka :) (Jag ska träffa min lillasyster som är 6 månader)

2. Jag saknar Peru så mycket att jag kan ta självmord! jag saknar min släkt så jävla mycket!
Varje gång jag tex hör en spansk låt kan det få mig att börja minnas.  Jag älskar mitt land såå riktigt mycket.
Som sagt STOLT PERUANARE :D
Fast jag är rädd över hur dom ska reagera när dom ser mig alltså ( min släkt därborta) jag ser ju inte alls likadan ut som när jag var 11 år ?
jag menar jag var helt osminkad hade helt kort hår, ja jag var kaaoos då ! aaa,
iaf jA SKITER I DET FFÖÖR ATT JAG VILL DIT! OCH DET NUU!!!!!! :@

3. Jag planerar eller (Min mamma) planerar skit mycket över min bbiiig Party som ska ske den 30 juni i Peru jag fyller 15 år, och då är det tradition att man har en 15 års fest, så som my sweet 16, fast i 15 år,
balklänningg,kockar,tååårta, orkester och helaaa min stoooora familj e bjuden till och med vissa från Sverige... ja hela det kööret ._.
Jag vill ha fest men jag vill inte vara festens mittpunkt ffattaru ?
Jag vill helst ha med mig min bästavään Emma, som ja älskar mest mest mest, jag vill uppleva detta med henne liksom vi har upplevt allting tillsammans, och detta är något stort för mig, och jag vill inte uppleva det helt ensam :/ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0