Vilket väder:O

UUf!!!:O
herregud vilket vääder:@ !!!!, kom nyss hem från jobbet, då jag skulle kolla lite, och träffa dom som jobbade där...
Jag har fått sommarjobb på ett hotel som heter Hotell Noble House. :D
Och idag har jag fått reda på vad mina arbetsuppgifter är :) Jag ska hjälpa till med tvätten (lakan örngott osv..)
Hjälpa till med deras restaurang vara artig mot deras gääster....
Jag börjar klockan 7 :o och slutar vid 13-14 tiden :)
Först när jag vaknade, så gick jag och tog en dush. Efter det så klädde jag på mig... packade lite och tog bussen till skolan en viss lärare skulle följa med mig till mitt arbete Julia hade också fått sommarjobb där så hon gick dit me oss:)
Vi tog bussen åt Gustav och gick in i hotellet.:D
Riktigt elegant var det, innan dess gick jag in i deras hemsida, och kollade på hur mycket det kostade att sova, där omkring 2000 per natt :O:O:O
Vi träffade min (chef´) (AA) och så bjöd hon oss på frukost.
Mm...:D
Hon verkade snäll men på något sätt endå sträng...
aja, vi får se hur det blir  när jag börjar där :D
 När mötet var klart, stack jag hem. och direkt in i ddatan då BLOOGG :D e min startsida, funkar för migg :D
Haaa deeet braaa i regnet:D
'
jusstee, snart åker jag, men ja lovar (om jag hinner) att skriva när jag kommer fram hos Evelin

Puussseeeen§§§



Min syn från bussen -_-
bara en massa regn :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0