Shing Shong Ballong :D <3333333333333333

Som ni kanske märker verkar jag väldigt sur :$
Men ni vet pms tiderna -_-
Hahhah ,
Men jag är faktist glad (AA) 
sommarlov ju :D
Just nu sitter jag hos Min underbara Emma, och lyssnar på mussik xD
Emma letar som en galning efter usb sladden till mobilen, men att säga till Emma att leta efter någonting = En blind ANKA som letar hahahha
men gud nu var jag lite taskig och låter lite patetisk (A)
Men älskar diiig endåå bäst min älskaade barndomsvän<3
WOoow  she found it :D

Nu kmr lite bilder :)




Min lilla solbränna på fötterna :D
Ballerina varje dag lönar sig jju xD
mobba nte mina tår ><



Jag älskar denna väskan den ska jag fförfaan köpa :D


jaja, vad ska man säga:)
STOLT FOTOGRAF?




FYY fan, ful blirr man på bilder ju, men bakgrunden är den som räknas;)




Visst är jag duktig? :D



skål, får bara inte bli för full ju :$



Emmas kommentar: Du ser ju smal ut på den :D
jaag : Tack dååå Emma ? :)
Emma: HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAH oj jag menade att du såg smalare ut på den ;$

 
Guud, På Ikea har man tråkigt :D xD


Vad skulle jag ta mig till om inte ni fanns?




NAWWW!!!


Jaaa :) bilden säger allt:D



Emma hälsar att denna bilden e ful :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0