skolavslutning!:)




Hejsaan-! :)

Det känns verkligen skönt, att äntligen sluta skolan och få lov! men på något vis känns det ganska konstigt..
Du vet dom dagarna då du vaknar ser dig runt om i rummet, och bara säger en liten stund till.
Nu är allt det över...
Sov hur länge du vill....  gå och lägg dig när du känner för det.
Allmäänt Chill, men på något vis tråkigt,
Idag så vaknade jag av att min jobbiga mobilväckarklocka började lååta,!
sjukt irriterande!
Jag somnade om och snoozeade i minst en timme till,
irriterad som jag var steg jag upp ur sängen och gick in till mitt rum drog upp gardinerna och blev snabbt deprimerad!
grått och trist väder! (på en skolavslutning -_-)
När jag tänker på skolavslutningar tänker jag på sool, och bruna personer.
givitvis tog jag på mig mina korta shorts och ett par svarta klackarskor,
Hörde en massa ljud och min brossa ståendes stirrandes på mig som sa:  Du tar av dig dom shortsen och dom klackarskorna!
Min reaktion var att säga,  det är skolavslutning
Surt svarade han att det inte alls var väder för att gå runt klädd så där i miniskjorts och klackarskor.
Han tvingade mig ta av mig det, och så var jag tvungen att gräva i garderoben för att hitta nya kläder.
Ni vet min garderob=KAOS!!!
snabbt ser jag en tunika från gina Tricot,
Dagens kläder blev en tunika från gina tricot Jeans leggings, pärlörhängen, och vita klackarskor..
Jag gick ut osminkad ofixad, och stack till min granne (bästavän) Emma,
Vi hade bestämt oss för att fixa oss tillsammans, o så..
Jag sminkade mig och stack efter till skolan,
I skolan så kollade jag förvånad på allihopa i dom andra klasserna ingen var fixad ens!,
Min reaktion var att tänka "'är det inte skolavslutning idag!
Jag gick till min klass och där satt mina kompisar, 
puuh det var skolavslutning!
gick och hörde på det cp talet rektorn skulle babla oom!
sen såå stack jag till Mc me Armonie.
vissa priser hade gått upp vissa ner,
efter det stack jag hem...
Fick ta bussen till Lund då jag skulle till min psykolog...
Gud vaad tjatiig jag känner mig just nu!
Jag bara babblar ju!:O
aah, ja ni får stå ut xD
senare gick jag o handla -_- för min mamma som glömmdee#S köpa florsocker till tårtan som är till imorgon.
Imorgon är det student!!!
aa sjukt kul ju!
bilder kommer imorgoon!

Ha det bra :)





Kommentarer
Postat av: emma p

Du e ju redan duktig på det hära!

Hoppas du fortsätter.

Och förrästen, du har rätt det dära med sommarlov, nu kan man sova hur länge som helst och det kommer antagligen bli tråkigt efter ett tag! Asså att inte ha skola

2009-06-11 @ 23:43:55
URL: http://emishie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0