överbeskyddande

jag förstår att du vill skydda mig men du kan göra det på rätt sätt?
Du måste förstå att tiden går och för varje dag är jag en dag äldre,
alla gånger vi bråkar säger du men du är ¨bara 12 år, 11, år.
har du hört talas om att jag är 14 år nu?
vid denna tiden hade du din tjej va ute dygnet runt kom hem full,,,,
Jag förstår, att jag ska vara försiktig, men alla måste ha egen erfarenhet av det sen kan jag lyda dig, jag är uppväxt utan en pappa så att du blir som en pappa för mig, ,
dom säger att du är för svag för att visa dina känslor om hur du verkligen tycker om mig,'
men jag tycker att om du verkligen tycker om mig borde du börja behandla mig som en riktig lillasyster,
jag gillar dig meed bror, men snälla förstå mig!
jag älskar diig jätte mycket!


Kommentarer
Postat av: Emma <3

Det är bra att skriva av sig lite eller hur? <3

2009-06-20 @ 00:41:32
URL: http://emishie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0