<3

helloo   ^ - ^
igår var man på b01 och gick där... 
Jag EveliN Emma  följde med.
skriver meer senare..
nu ska vi på promenad i Helsingborg
pussen§

bilder från b01

iiiuuee!! ignorera meij xD



Däär,vid sånt ställe köpte vi glass. ooomg! sååå dyrt min glass kostade 40 kr :O:O
Aja,,, fast skit god va den!

och seen gick vi visare, :) hahahahh
jaag som är bäääst (a´
Bestämde att vi skulle gååå, hem hahahahh

vi hittade en jätte fin brygga hahahah

älskkaaar denna bilden!

däär e jag (A) seru mig?

jag bestämde att vi skulle bada,
längst in mot havet är jag emma där bakom :)



weee jaao, det var alla sexiga bilder vi kan bjuda på  ;)
hahah men efter det så fortsatte vi vår vandring hem, fast vi gick lite vilse, och tillslut dök vi upp i Limhamn industriområde :I
HAHAHAH Emma var sååå rädd att hon ringde siina föräldar och beräättade att hon var vilse (AA)
men tillslut hittade vi bussen och kom hem hem klockan halv 9 när jag egentligen skulle vara hemma vid 5 oobs :$ <333
läs mer på emmas blogg den hittar du Här

pussss§§


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0