peppning inför ny termin

Ska gå och läsa min kära bok som jag köpte här om dagen..
Jag tror jag ska hitta på något med Emma lite senare på dagen.. Själv är jag jävligt deprimerad, skola imorgon :( Jag vill inte, jag vill inte,jag vill inte!!!! men endå är jag otroligt peppad inför denna terminen. Jag ska satsa allt det bara går!!
Jag ska försöka göra ett litet schema för att kunna fixa denna terminen. Jag vet att det kommer bli en väldigt stressig termin, men whatever JAG SKA KLARA DET säger jag bara!
jag har ju oxå en massa andra aktiviteter jag går på som t.ex

*piano varje tisdag

*bild och form varrannan tisdagar

* kyrkan varje fredagar

* Coach Oliviera varranan vecka torsdagar

* Tjejgruppen onsdagar

* plus att jag ska börja träna isönder mig så mycket det går..!

detta kommer nog vara den jobbigaste terminen någonsin, men aaash det klarar Alexandra!
jag försöker uppmuntra mig själv hahahah  (A)
wish me luck :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0