nyår in the house ;D



cristoffer, mamma, francois, jag och John :D

jag och mina två kusiner.

abby och Emma söötnoosar :*

John och mormor , han visar upp sin tatuering där det står min mormors namn.

John, mormor och Vicky (johns flickvän)

Jag Emma christoffer, giovanni och en annan kille..

Emmas storebror och hans flickvän, (de är förlovade) :)

Min mamma och Rosa, (rosa är Emmas mamma) :D

John, cristoffer och min bror längst till höger

Alla boyz ;D
 
vicky Francois mormor, john

vissa var packade andra inte ;)
hahahahahahahah
pusspuss


Kommentarer
Postat av: Emma

AHAHAHAHAHAHAH Xd omg jag minns sista bilden på crille där...

2010-01-10 @ 22:13:13
URL: http://emishie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0