Alex sista inlägg för idag.-

shuhejsan :)
Emma kom över innan en stund fast sen stack hon klockan åtta.
Det känns helt konstigt med skola imon, en helt ovan känsla jag börjar klockan 9 och slutar förmodligen klockan 12. Det är endå bara en Info dag. Emma skulle ha en vanlig skoldag!:O
gud va jobbigt att komma till skolan och direkt sätta igång med böcker skrivandet och ja osv... , men tack gode gud är min skola lite normalare ;) hahahah NOOOT;D igentligen var det meningen att Oliviera skulle köra förbi idag och lämna spelet Sims två, men hon kom aldrig? hmm konstigt?
Min kära lilla data har varit på hela daagen. :P
jag tvättar just nu jag hoppas bara att allting hinner torka innan klockan 9 för då stängs alla maskiner av._.
Om detta hade varit en vanlig lovdag hade det känts heelt tidigt ! jag hade säker tillochmed gått ut nu vid denna tidenn. Jag ska försöka lägga mig tidigt idag, typ vid 11.. Att vakna klockan 1 på eftermiddagen varje dag på lovet känns lite weird nu :P Imorgon ska jag faktist vakna halv 8 .- För att hinna fixa alltiiing -. !
Det ska bli roligt att träffa alla sina klasskompisar men det man inte längtar efter är att få vakna så fu*k*ng tiiidigt varje morgon,
Jag ska faktist försöka göra min blogg lite intressantare, känns helt tråkigt att ni får läsa samma snack varje dag typ , om vad jag har gjort och bla bla bla ......
Så imorgon kommer jag skriva om någonting som jag aldrig skrivit om innan..

jaja, sluut med babblandet...
ska gåå och se på TV nu..

ha det göööttt (LL)


Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

sv; Tack så mycket!

2010-01-11 @ 09:47:06
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Postat av: Sofie

tack :)

2010-01-11 @ 15:07:11
URL: http://intesomnii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0