sleeep well §

Det är nog dags att säga hejdå och stänga av min stackars data,
Den har varit på hela dagen och jag känner mig som en riktig DATANÖRD!
ska försöka sova nu,:P
Min Mamma ligger nog i stora rummet och sover..
ska gå och väcka henne så hon sover i en säng inatt,
taack ni alla som har läst min blogg idag!

Ingen skola för mig imorgon, -.-
börjar fakktist att sakna alla i skolan,!
- Mamma jag är inte sjuk :@
she doesn´t believe me hahah :/

vadådå jag har hostat i snart 1 månad, inget mer med det?.
endå häääligt att slippa skolan lite då och då men inte hela tiden..
ska till doktorn imorgon får se vad dom säger om mig :D
jag hoppas att ni har haft en trevlig helg, !
Som sagt Alexandra hatar sööndagar:@!
Men fredag Lördag tycker hon om ^^
hahah nolifer är jag,

pusspådig

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Tack - vad glad jag blir :))

Kram

2009-11-23 @ 12:08:25
URL: http://linnealiebig.blogg.se/
Postat av: sofie

ja det känns mysigt:) men har inga tomtar åså, bara ljusstaken ju;) hihi kram

2009-11-23 @ 13:45:23
URL: http://everyminute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0