shuuusan :D

Oj. jag ser att det var riktigt längessen,
jag har inte berättat någonting om när jag träffade min pappa.
okej... ska börja berätta nu.
Jag ringde farmor, och frågade när min pappa skulle komma så sa hon att hon och stig skulle hämta dom i Danmark. Så jag åkte dit nästa morgon tillsammans med min bror.
Ingen visste om att vi skulle komma den dagen,
bara min farmor för att hon skulle hämta oss på stationen,
iaf så steg vi av tåget och så säger jag till min bror direkt,
- Titta där är farmor.!
Farmor kände inte igen någon av oss så hon bara gick förbi.!
hahahahahah
jag dog av skratt! jag vände mig om och började ropa på henne.
Hon blev rikktigt generad över att hon inte hade känt igen oss.'
aja, det gör ingennting farmor :D
Det kändes underligt när jag satt längst bak i bilen och kikade på farmor då och då genom bakspegeln.
hon log ibland och började snacka om hur det var ja, osv...
´när vi svängde in till "SKÄLDARVIKEN" kände jag hur nervöst jag sakta började att bli.
vi svängde in på hennes parkering och där står pappa utomhus med Stig (Stig är min farmors man nte min farfar)
han lyfter blicken och får syn på oss i bilen.!
jag sprang ut ur bilen och kramade min pappa, han blev oxå sjukt förvånad över hur stora vi hade blivit, och blev chokad över att vi hade åkt dit i hemlighet :D.
Medans min pappa och Andreas började snakka så sprang jag in mot huset, och knackade på dörren,
min styvmor öppnade dörren och började skrika xP näää nte skrika men hon blev helt glad över att vi var där.
snabbt gick jag in mot huset och tog av mig skorna, jag gick genast in mot storarummet och kramade om min lillasyster som låg i hennes vagn och sov,
efter några minuter vaknade hon och jag fick bära henne för första gången i mitt liv,
( jag hade aldrig träffat henne innan dess.)
jaappp, och vi njöööt av dagen tills söndagen, vi sov däär ,
jag har en bild på min lillasyster

min lillasyster överlever hennes första vinter i sverige




skriver snart igen puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0