movietime, :D

Är hos Emma och ska se på film, tillsammans med mina syskon emilio och Emma (nte egentligen syskon biiigheead.!) ,
jag har  redan sett den men måste bara se den igen,
btw, jag är sjukt sur för jag får inte åka till min pappa imorgon bara för att jag har hostat i snart 3 veckor och min mamma är helt orolig för att hon tror att jag kan smittas av svininfluensan eller något sånt, hahah, hon berättade vrf jag ente fick egentligen.. men tror du jag pallar sitta och lyssna på hennes blaaabbb????
svaret är neeej!
men jag ska försöka tjata mig till det för att mina kusiner ska komma dit och hälsa på ,
oooch det ska jag naturligtvis ente missa, har inte träffat dom på ca 3 år.
dom är typ lika gamla som meej, :D
plluuuuus , att jaaah bara måste vara med dom innan dom åker till Peru igen.'
Domm ååker nästa vecka så jag måste passa på att vara med dom.
jaja, vi ses ska se på film nu, ha det bra


Denna filmen blir det :)


berättar sen hur den var.

PUSSSSS

Alexandra

ps.: Emilio hälsar  OcH Emma vinkar :D hahah nooolifers :P


Kommentarer
Postat av: =)

fin blogg du har :)

följ mig på bloglovin så gör jag detsamma.

Kram =)

2009-11-20 @ 22:31:51
URL: http://otbs.blogg.se/
Postat av: Rebecca

nice, hoppas den är bra då ^^,

2009-11-20 @ 22:42:24
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Emilio

okej

2009-11-20 @ 22:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0