like / hate

Alexandra hatar pååååååååå!!





Chilenaren som hatar Peru..!
Assåå seriööst det bråket dom hadee  var fan på stenåldern!
Peru och Chile hatar varandra men vet inte riktigt vrf, någonting om något jävla hav :S
slääppp det och gå vidare!
jag hatar vissa chilenska/peruanska föräldrar som har hjärntvättat sina barn över att hata varandras länder
tex chilenska barn hatar Peru och peruanska barn hatar chile !,
jag har ingenting emot er chilenaren.
min bästa vän är ju själv chilenare, och jag älskar henne oavsett vilket land hon kmr ifrån,! 



hitta bara någon bild på google....


En annan bild från google...

FJORTISAR!!!!!
Dricker sig fulla, sminkar isönder sig,
näää, jag bara ogillar dom, !
och gummibanden!, dom vill man bara klippa av :@
asså, det är inget fel att typ ha ett gummiband på varje ben,
tex om man vill att mjukisbyxor ska sitta tajt där nere vid foten så kan man sätta så ett gummiband men typ 6 gummiband, ööhm ,,? `:S
hataaaaaa!

Människor som inte vet hur man använder sitt löshår!
Använder man löshår är det inte meningen att det ska synas att du har falskt hår under allt ditt eget hår,
Jag har löshår men använder det inte alls ofta,
sätter jag på det så tror inte folk att jag ens har det, vissa tror att jag ljuger och går fram till mig för att känna på det om det är sant att jag har det buut yes its real ,
Jag hatar också på folk som har en helt annorlunda färg på sitt löshår en sitt egna hår.
Typ, jag såg en gång en tjej som hade brunt hår och hon hade på sig svart löshår, !,

ett tips, för er som använder det och vet att det ser falskt ut, 
det är mycket finare att inte ha något alls än att det syns,.
som sagt detta är ett tips, men ni väljer själva vad ni vill göra,.


H&M SMINK



sååå jävla dååligt skit, tappar man det går det isönder i tuuuusen bitar! :@, Asså egentligen vad ska man förvänta sig det är ju billigt o så... men kvaliten :O
den suger!


Men ALLRA mest hatar jag på denna personen :
En tjej som tror sig vara fööör mycket!!!!:O
Hon skriver om sig på sin blogg men heerregud läs denna bloggen,!
Jag brukar inte hata så mycket på folk, men denna tjejen ber om att bli hatad.
sakerna hon skriver om, att hon är den bästa och kmr gifta sig med en kändis och att hon kmr bli den nya Kenza, och så, super sig full vaarje dag typ! 
asså svårt att förklara men läs själva.
sshutup.blogg.se


Alexandra Gillar :D



RESA MED KLM !!!!
Jag älskar känslan över att vakna upp vid en tid, och bara resa sig upp ur sängen klä på sig och sticka iväg med resväskan.!
Åka till flygplatsen,
Känslan över på att vara på ett flygplan.
Attt vara i luften någonstans där du inte vet exakt..
När det första man gör är att sätta sig på flygplanet och sitta och vänta tills flyget lyfter,
då min mamma vant oss sen jag var liten, att när flyget ska lyfta göra korstecknet och hålla varrandra en kort stund i händerna och sedan släppa.
Min mamma har gjort det med mig och min bror sedan vi var små bárn.
Varje gång jag reser gör jag det automatiskt utan att behöva tänka på det ens. 
Den bästa flyglinjen som finns tycker jag är KLM.

Lite fördelar om detta flygbolag

* Att ALDRIG behöva vänta för att planet är försenat.
 
* Att alla är som jobbar där är så fruktansvärt snälla. !

* Man får god mat :D

* Sköna platser att sitta på.

* KLM ÄR BÄST THATS IT :D

nästa sak är faktist

DINGATA
Det finns inte en enda morgon då jag inte lyssnar på morgonprogrammet,! 
bara såå bäst!




Twilight  
Älskar denna boken,! 
jag har läst exakt alla böcker och har sett filmen skit många gånger, 
Alexandra har checkat in denna killen i filmen hahah ^^ 


raaauuwr § *^^
 

SPANSKA FESTER!
Assåå seriööst finns det nåågoot roligare!
dansa salsa, reggeaton, jaaa!
looove it :D
 

whooops, min lista blev lite lång,
aja, gjort är gjort
pussheej §§§§


Kommentarer
Postat av: marie-louise

Jag gillar din lista, fortsätt med det du gör ! <3

2009-11-22 @ 18:04:33
Postat av: vicktoria

ALLTING ÄR SANT :D

btw, älskar din blogg!

2009-11-22 @ 18:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0