Its a new morning:D

godmorgon alla!
idag är det Lördag.
Igår sa jag att jag skulle lyckas övertala min mamma remember?
iaf, så lyckades jag :D
saken är att jag ringde pappa och så sa jag om att jag fick o så ...
men så sa han att han var sjuuuk ! men att jag endå kunde kma om jag ville  ...
jag valde att stanna hemma i Malmö idag, så jag träffar dom istället nästa vecka.
såååå vad händer idag ?
jag ska nog bara sitta hemma och kanske träffa Emma lite senare om hon vill...
Min mamma har sina tjejgrupper lite då och då och det är idag ._. , det går ut på att alla träffas ca 6 tjejer (i min mammas ålder)
och så snackkar dom och dansar och sådant sheeeat,
ska försöka hålla mig undan från dom så mycket så möjligt heheh, såna crazy människor hahah :P 
aja see you guys later,

xoxo
Alexandra

Kommentarer
Postat av: sofia

jag gillar din lista!

fortsätt blogga, du är riktigt duktig!

ha det bra

kram sofia

2009-11-22 @ 18:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0