<3

Just nu sitter jag och lyssnar på lite musiik, medans Evelin sitter och kissar i toaletten och Silvana går runt och stressar mig :D (AA)
vi e själva hemma,:D
Evelin funderar på att kma till Malmö på Söndah,
men aaa, vi får se hur det blir, hade varit kul att va me henne där ju,
men saken är... vad finns det att göra där borta?
pÖÖÖS, pÖSS, <3
hittar lite bilder från Evelins daauta



Min älskade lilla Evelin ÄLSKAAAR HENNE§§§§

hAHHAHAHAHHahahhahahAHOOOOOMGGG:o:o
SERU MIG? (aa)
me like daaansaa:D (svart tröja)

Evelin gillar också att dansa :D
fast ser mer ut som om hon är på toa xD


(nte bilder från igår) från Evelins KONFA§

evelin kusin :)

åååh, guuuuud ^^

aaaup.
meen ha det braau ska uut nuu--__-- !
eveliin är en bajskorv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0